فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :26

چکیده مقاله:

در این پژوهش به فایل ورد بررسي رابطه تبيين ارتباط حسابرسان با شناخت مشتريان خود و اثر آن بر کيفيت حسابرسي پرداخته شده است جامعه مورد بررسی حسابدارن رسمی تهران به تعداد 282 نفر که تعداد حجم نمونه بصورت تصادفی از بین مدیران فنی و شرکای حسابرسی 162 نفر مشخص شده است . ابزار پژوهش از پرسشنامه استفاده گردیده است که متغیر ها با سوالات مربوط اندازه گیری شده است . از روش معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است و نتایج حاکی از این است که از نظر شریک حسابرس و مدیر فنی حسابرسی، شناخت مشتریان با کیفیت حسابرسی رابطه معنادار دارد و این رابطه هم جهت می باشد. همچنین با بررسی بیشتر به این نتیجه رسیدیم که شناخت مشتریان بر رضایت مشتری، دوره تصدی، اهمیت مشتری و تصویر مشتری تاثیر معنادار دارد و این تاثیر در جهت مثبت می باشد.

توضیحات بیشتر