فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

این مطالعه با عنوان فایل ورد بررسي مدل هاي رفتار مصرف کننده با توجه به شکل گيري فرهنگ مصرف و با هدف تبیین الگوهای رفتاری در شکل گیری فرهنگ مصرفی در افراد خریدار کالا انجام شده است. روش مورد استفاده در این پژوهش به صورت توصیفی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از رویکرد اسنادی استفاده شده است. فرهنگ نه تنها رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه منعکس کننده آن نیز هست. فرهنگ آینه ارزش ها و داراییها است. بعید است که استراتژی های بازاریابی ارزش های فرهنگی را تغییر دهد، اما بازاریابی فروش مطمینا بر فرهنگ تاثیر می گذارد. فرهنگ بر پوشاک، نوع غذا و چگونگی خوردن آن، محل زندگی و بسیاری از موارد دیگر تاثیر گذار است. فرهنگ بر خرید و رفتار استفاده از محصولات و خدمات، و میزان رضایت افراد از این محصولات و خدمات تاثیر به سزایی دارد. با رفتن شرکت ها به سوی بازار جهانی که با بسیاری از مردم از پیشینه ها و فرهنگ های مختلف سر و کار دارد، درک تاثیر فرهنگ بر رفتارهای مصرف کننده برای بازاریابان به امری ضروری تبدیل شده است. شناخت اهمیت فرهنگ بر رفتارهای مصرف کننده موجب افزایش تحقیقات در تمام فرهنگ ها شده است الگوهای متعددی در زمینه رفتار مصرف کننده و بخصوص پیرامون مطالعه رفتاری عوامل موثر در تصمیم گیری در فراگرد خرید کالا یاخدمات، بوسیله صاحبنظران علم بازاریابی ارایه شده است. پژوهشگران علوم اجتماعی در هر یک از موارد فوق تحقیقات وسیعی بعمل آورده اند تا روشن کند که چه عوامل رفتاری موجب می گردد که مردم اقدام به خرید نوع خاصی از کالا یا خدمات نموده و از خرید انواع دیگرآن خودداری نمایند.اقتصاددانان، انگیزه مصرف که خود مولد تقاضا می باشد را محور اصلی تحلیل قرار داده و روابط رفتار خریداران را با عوامل معین اقتصادی (مثل درآمد سرانه، توزیع درآمد، درآمد قابل مصرف افراد و...خصوصیات آنها) مورد بررسی قرار داده اند این مطالعه در نظر دارد مجموعه ای از مدل های رفتار مصرف کننده را که به عنوان فرهنگ و خرده فرهنگ در مصرف به شمار می رود مورد بررسی قرار دهد.

توضیحات بیشتر