فایل ورد تبيين عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات تلويزيوني : حيطه رفتار مصرف کننده

لینک دانلود

فایل ورد تبيين عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات تلويزيوني : حيطه رفتار مصرف کننده دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تبيين عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات تلويزيوني : حيطه رفتار مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تبيين عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات تلويزيوني : حيطه رفتار مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تبيين عوامل موثر بر اجتناب از تبليغات تلويزيوني : حيطه رفتار مصرف کننده :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

بازاریابان و تبلیغ کنندگان باور دارند که نیازها و رفتارهای مشابه مصرف کنندگان و رشد و یکنواخت شدن بازارهای جهانی و توسعه رسانه های جهانی مختلف به توسعه تبلیغات سرعت بخشیده است. یکی از این رسانه ها، تلویزیون می باشد که از پر بیننده ترین و قوی ترین رسانه ها در جهان است. در این حین، تلویزیون با موضوع رشد اجتناب از تبلیغات روبرو شده است و ما در این پژوهش به دنبال آن هستیم که بیابیم چه عواملی باعث اجتناب از تبلیغات تلویزیونی می شود. برای آزمون مدل از ساکنینشهر اصفهان به عنوان جامعه و نمونه نیز براساس جدول مورگان، 419 نفر انتخاب شده است. پس از انجام محاسبات و تجزیه و تحلیل ها، نتایج نشان دادند که ابعاد ادراک موانع رسیدن به هدف و تجربیات منفی قبلی بر اجتناب از تبلیغات تاثیر می گذارد. براساس نتایج به دست آمده برخی از عوامل جمعیت شناسی بر اجتناب از تبلیغات تلویزیونی و انواع آن اثر دارد در حالی که برخی دیگر آنها تاثیر معناداری را نشان نداده اند. یافته ها بیان می کنند که از میان ابعاد فقط بعد نگرش به تبلیغات بر اجتناب از تبلیغات تلویزیونی تاثیر معناداری ندارد.

توضیحات بیشتر