فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي

لینک دانلود

فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به حجم کالا ها و خدمات تولید شده از سوی سازمان ها مساله بازاریابی به عنوان یکی از مسایل بسیار مهم در دنیای رقابتی امروز مورد توجه می باشد. ولی در این میان بسیاری از کالاها و خدماتی در جامعه موجود می باشد که دارای ضرر و زیان بسیاری می باشد. علاوه بر اینکه ضررات ناشی از استفاده از این توع محصولات متوجه فرد مصرف کننده می باشد به سلامت دیگران و حتی جامعه و محیط زیست نیز آسیب وارد می کند. بنابراین یکی از وظایف بازاریابان انجام فعالیت هایی برای دلسرد کردن مردم از مصرف اینگونه محصولات می باشد. یا به عبارتی بازاریابان باید به فعالیت ضد بازاریابی برای این نوع محصولات اقدام کنند. برهمین اساس در این پژوهش ابتدا مفهوم بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته و سپس به فایل ورد تبيين مفهوم ضد بازاريابي، اشکال ضد بازاریابی، آمیخته های ضد بازاریابی، دسته بندی ضد بازاریابی، تکنیک های ضد بازاریابی و در نهایت نمونه هایی از فعالیت ضد بازاریابی پرداخته شده است.

توضیحات بیشتر