فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاريابي ديجيتال

لینک دانلود

 فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاريابي ديجيتال دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاريابي ديجيتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاريابي ديجيتال،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد رفتار مصرف کننده در بازاريابي ديجيتال :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

این مطالعه با عنوان بررسی وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک و با هدف تببین جایگاه وفاداری مشتریان در شکل گری و گسترش بازارهای الکترونیک به رشته نگارش در آمده است. روش مورد استفاده در این پژوهش به صورت توصیفی و تحلیلی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از رویکرد اسنادی استفاده شده است. به طور کلی وفاداری مشتریان از الگوهای رفتار مصرف کننده تبعیت می کند. بسط و گسترش بازارهای دیجیتال در عصر حاضر و پیدایش وب سایت های مبتنی بر فروش در سطح جهانی سبب شده است الگوی رفتاری مصرف کنندگان در قبال خرید از شرکت ها تغییر کند در این بین وفاداری به یک دامنه و خرید از آن مبحثی نوین در عرصه های مدیریت بازار دیجیتال محسوب می شود. اینکه بتوان یک خریدار را نسبت به یک دامنه وفادار نگه داشت مستلزم تلاش و صرف زمان و هزینه های اقتصادی است. مولفه هایی مانند سیو سازی تحویل آنی کالای نرم افزاری و فروش ویژه و همچنین پست و استفاده از استراتژی های نوین مانند استراتژی اقیانوس آبی سبب گسترش شکل گیری پیدایش وفاداری در مشتریان شده است. البته برای خریداران اول مرتبه که برای اول به بازارهای دیجیتال مراجعه می کنند مباحثی چون سیو سازی و خدمات پس از فروش در سامانه دیجیتال چگونه ارایه اطلاعات از محتوای کالا به عنوان مولفه ای پر رنگ در نظر گرفته می شود که بر شکل گیری وفاداری و خرید مجدد و بازگشت مشتری اثر گذار است. این مطالعه دنبال پاسخ به این سوال است که چطور که یک بازار دیجیتال می تواند بر الگوهای وفاداری در مشتریان اثر گذار باشد.

توضیحات بیشتر