فایل ورد ظهور بازار سبز ، فرصتي براي کارآفريني سبز و توسعه پايدار دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد ظهور بازار سبز ، فرصتي براي کارآفريني سبز و توسعه پايدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد ظهور بازار سبز ، فرصتي براي کارآفريني سبز و توسعه پايدار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد ظهور بازار سبز ، فرصتي براي کارآفريني سبز و توسعه پايدار :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم
تعداد صفحات :16
چکیده مقاله:
ما در دهه های اخیر شاهد دگردیسی شگرف و غیر قابل تصور در بخش تجارت به لحاظ آثار تحولات پیشرفت فناوری ، اقتصاد و سیاست بوده ایم .ما در دو دهه اخیر نیز شاهد انتقال بنیادین در ذایقه و دایره ترجیحات مصرف کنندگان قرار گرفته ایم . در این میان بنگاه های اقتصادی بیشتر از سایرین توجه ویژه خویش را به تغییرات قابل ملاحظه در سلیقه مصرف کنندگان معطوف داشته اند و گام های توفیق آمیزی را در این راستا برداشته و مهمتر از همه اهداف خویش را با تامین نیازهای جدید و نوظهور مصرف کنندگان ، همسو ساخته اند. بنگاه ها در صدد پر کردن خلاء بازار برآمدند تا نسبت به تهیه و عرضه کالاها و خدمات مورد درخواست مصرف کنندگان اقدام نمایند . به گواه مطالعات در دسترس سال های آغازین هزاره سوم ، ما با سناریوی جدیدی از بازار مواجه هستیم . این سناریو نشان می دهد که مصرف کنندگان ، دوستداران آگاه محیط زیست و سلامت فرد و جامعه هستند . محتملا این دلیلی است که چرا مفهوم محصول سبز و بازاریابی سبز آهسته و پیوسته وارد مقوله بازار و بازاریابی شده است . این خود میتواند بعنوان فرصت برای بنگاه های اقتصادی تلقی شود ، بنگاه هایی که بر این باور قویا پای بند هستند که نوآوری و بازآفرینی طراحی محصولات و خدمات در راستای تحقق مدیریت پایدار توسعه یک ضرورت انکار ناپذیر عصر حاضر می باشد . حال زمان آن رسیده است که کارآفرینان با حضور سبزشان پاره تن بازار نوظهور سبز شوند . هدف غایی مطالعه حاضر فهم و درک همه سونگر از فرصت های پیش آمده بر کارافرینان سبز در تغییر تصاویر و سناریوهای انتقال بازار از سنتی به مدرن و سبز میباشد . مطالعه حاضر از نوع مروری و بدیع قلمداد میشود که می کوشد با کنکاشی صبورانه ، با حوصله ، دقیق و نظم یافته در ادبیات مرتبط با موضوع به ویژه در سال های دهه اخیر و تکیه بر حقایق ، نکات برجسته و اطلاعات متقن و با توسل به مبانی نظری قابل استفاده مفهومی و همچنین عملیاتی به امید کاربست آنها در سناریوی بازار جهان ، با تاکید ویژه روی ایران ، سهمی در ساحت دانش مدیریت بازرگانی بطور اعم و دانش بازاریابی به طور اخص ایفا نماید.
- فایل ورد عوامل آسيب زا در تربيت اجتماعي از منظر حضرت علي (عليه السلام ) | WORD
- فایل ورد عوامل موثر در جذب و حفظ مشتريان بانک ها | WORD
- فایل ورد فناوري سيستم اطلاعات حسابداري و شفافيت | WORD
- فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي ) | WORD
- فایل ورد کاوشي بر بن مايه هاي ادبيات پايداري در شعر محمد الفيتوري | WORD
- فایل ورد کاوشي پيرامون سند و محتواي حديث کنز مخفي | WORD
- فایل ورد کاهش ادراک درد در زنان کمال گرا با دردهاي جسماني با آموزش شفقت به خود | WORD