فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي )

لینک دانلود

 فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي ) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کاربرد تيوري هاي يادگيري در برنامه درسي معلمان (مطالعه موردي معلمان ابتدايي ) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی کاربرد تیوری های یادگیری در برنامه درسی توسط معلمان دوره ابتدایی انجام گرفته است.جامعه آماری معلمان مقطع ابتدایی شهر اردبیل می باشند که از بین آنها تعداد 317 نفر به عنوان نمونه و به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. داده ها با استفاده از آزمون t و تحلیل واریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایچ به دست آمده نشان می دهد که از بین سه نظریه مورد بررسی، نظریه رفتار گرایی بیش از دو نظریه شناختی و ساخت گرایی مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد نظریه ساخت گرایی کمتر از مورد انتظار است. یافته های تحقیق نشان می دهد که زنان بیش از مردان از تیوری های یادگیری استفاده می کنند. همچنین افرادی که تحصیلات عالی (فوق لیسانس و دکتری) دارند بیش از دیگران از نظریه های شناختی و ساخت گرایی استفاده می کنند.

توضیحات بیشتر