فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان

لینک دانلود

 فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی شده است با بررسی پیشینه تحقیق، دو مبحث مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مورد مطالعه قرار داده شوند و سپس مدیریت دانش به عنوان شاخصی موثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مورد توجه قرار گیرد. د رنهایت با تلفیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری ( CKM ) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان بیان می شود.

توضیحات بیشتر