فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد مديريت دانش مشتري ( CKM) به عنوان راهکاري براي ارتقاي فرايندهاي مديريت روابط با مشتريان :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم
تعداد صفحات :24
چکیده مقاله:
در این مقاله سعی شده است با بررسی پیشینه تحقیق، دو مبحث مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مورد مطالعه قرار داده شوند و سپس مدیریت دانش به عنوان شاخصی موثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مورد توجه قرار گیرد. د رنهایت با تلفیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری ( CKM ) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان بیان می شود.
- فایل ورد مديريت ريسک ، رويکردي نوين براي ارتقاي اثربخشي سازمانها | WORD
- فایل ورد مديريت سازمان در سايه معنويت | WORD
- فایل ورد مروري بر پژوهش هاي انجام شده در رابطه با زنجيره تامين حلقه بسته | WORD
- فایل ورد مروري بر پيشينه مدل هاي تعالي سازماني مبتني بر EFQM | WORD
- فایل ورد مطالعه تطبيقي روش هاي تامين مالي در دانشگاه هاي برتر ايران و آمريکا | WORD
- فایل ورد مطالعه تطبيقي نوع و کارکرد حروف در نوشتار پوسترهاي فرهنگي ايران در سه دهه اخير | WORD
- فایل ورد مطالعه نحوه انتخاب سيستم اطلاعات مديريت مناسب در سازمان | WORD