فایل ورد هوش تجاري و هوش رقابتي در مديريت سازمان هاي تجاري

لینک دانلود

 فایل ورد هوش تجاري و هوش رقابتي در مديريت سازمان هاي تجاري دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد هوش تجاري و هوش رقابتي در مديريت سازمان هاي تجاري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد هوش تجاري و هوش رقابتي در مديريت سازمان هاي تجاري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد هوش تجاري و هوش رقابتي در مديريت سازمان هاي تجاري :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومين کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

پیشرفت روزافزون و افزایش رضایتمندی مشتریان سازمان ها و ارایه خدمات خشنود کننده ابعاد مختلف جامعه بشری در گرو خلق اندیشه های نو و تحول تفکر مدیران و داشتن هوش تجاری وهوش رقابتی بالای آنان در مدیریت سازمان های تجاری است. مدیران سازمان ها بیش از پیش نیازمند توانمندی تصمیم گیری سریع، دقیق و هوشمندانه برای حفظ بقاء سازمان در بازار رقابتی هستند. توانایی فکری و هوش تجاری و هوش رقابتی مدیران سازمان ها در جهت بهبود کیفیت ارایه خدمات از ویژگی های آنان محسوب می گردد. با توجه به اینکه این مفاهیم از متغیرهای جدید در ادبیات مدیریت محسوب می گردد از اینرو پژوهش حاضر با هدف بررسی این مهم و با روش توصیفی - تحلیلی و با بررسی و مطالعه منابع کتابخانه ای و با ابزار فیش برداری انجام شده است. در این راستا مراحل هوش تجاری، عوامل موثر بر هوش تجاری سازمان، ضرورت استفاده از هوش تجاری در سازمان ها اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان، مزیت های هوش تجاری، مفهوم هوش رقابتی، هدف های سیستم هوشمندی رقابتی، ویژگی ها و چگونگی و ارزیابی آن مورد بررسی قرار می گیرد.

توضیحات بیشتر