فایل ورد بررسي وضعيت مستندسازي در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد از ديدگاه دبيران

لینک دانلود

 فایل ورد بررسي وضعيت مستندسازي در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد از ديدگاه دبيران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد بررسي وضعيت مستندسازي در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد از ديدگاه دبيران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد بررسي وضعيت مستندسازي در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد از ديدگاه دبيران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد بررسي وضعيت مستندسازي در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد از ديدگاه دبيران :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس ملي دانش و فناوري روانشناسي، علوم تربيتي و جامع روانشناسي ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

باید هدف این تحقیق، بررسی و ضعیت مستند سازی بر اساس مدل نیومن و کنراد 1999 در مدارس دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد بود. در این مدل چهار فرآیند متعامل خلق دانش حفظ و نگه داری دانش انتقال یا تسههید دانش و استفاده و بکارگیری دانش به عنوان ابعاد مستند سازی مشخص شده اند روش پژوهش توصیفی همبستگی می باشد جامعه آماری پژهش را کلیه دبیران مدارس دوره دوم متوسطه تشکیل می دهند که 50 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند برای گرد آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش کنراد و نیومت 1999 استفاده شد نتایج نشان داد که دبیران وضعیت حفظ و نگهداری دانش انتقال دانش ایجاد دانش و کاربرد دانش را در حد متوسط ارزیابی نموده اند

توضیحات بیشتر