فایل ورد پيش بيني سلامت روان براساس سبک هاي مقابله اي و سبک هاي هويت در دانشجويان دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد پيش بيني سلامت روان براساس سبک هاي مقابله اي و سبک هاي هويت در دانشجويان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد پيش بيني سلامت روان براساس سبک هاي مقابله اي و سبک هاي هويت در دانشجويان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد پيش بيني سلامت روان براساس سبک هاي مقابله اي و سبک هاي هويت در دانشجويان :
سال انتشار : 1395
نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس ملي دانش و فناوري روانشناسي، علوم تربيتي و جامع روانشناسي ايران
تعداد صفحات :17
چکیده مقاله:
پژوهش حا ضر با هدف تعیین پیش بینی سلامت روان برا ساس سبک های مقابله ای و سبک هویت انجام شد.این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود.جامعه ی پژوهش را تم امی دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز کرمانشاه در سال تحصیلی 95-96 می با شد.نمونه ای به حجم 160 نفر 75 نفر پسر و 86 نفر دختر با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای مرحله ای مرحله ای انتخاب شدند آزمودنی ها به سه پرسشنامه سلامت روان گلد برگ سبک های مقابله ای بلینگز و سبک های هویت برزونسکی پاسخ دادند داده های پژوهش با شاخص های آمار توصیفی و نیز آمار استنباطی شامل تحلیل رگرسیون با استفاده از نرم افزار spss21 مورد تحلیل قرار گرفت یافته های پژوهش نشان داد که سبک های مقابله ای و سبک هویت با همس لامت روان را پیش بینی می کند همچنین یافته ها نشان داد که
- فایل ورد پيش بيني طلاق عاطفي بر اساس ذهنيت هاي طرحواره اي | WORD
- فایل ورد پيش بيني وسواس کودکان براساس احساس گناه و وسواسي بودن مادر | WORD
- فایل ورد تاثير آموزش مثبت انديشي به شيوه شناختي رفتاري بر افزايش ميزان -شادکامي و تاب آوري زنان نابارور | WORD
- فایل ورد تاثير آموزش مهارت هاي ارتباطي بر کاهش پرخاشگري و خشم دانش آموزان دوره ابتدايي شهرستان بهشهر | WORD
- فایل ورد تاثير آموزش هنر در مدارس دوره ي ابتدايي | WORD
- فایل ورد تاثير اينترنت بر هويت ملي دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهر زيدون در سال تحصيلي 1395-96 | WORD
- فایل ورد تاثير بازي درماني با رويکرد شناختي رفتاري بر پرخاشگري و اختلال نافرماني مقابله اي کودکان دبستاني | WORD