فایل ورد تحليلي بر مفهوم يادگيري و تعهد در سازمان ها

لینک دانلود

 فایل ورد تحليلي بر مفهوم يادگيري و تعهد در سازمان ها دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تحليلي بر مفهوم يادگيري و تعهد در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تحليلي بر مفهوم يادگيري و تعهد در سازمان ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تحليلي بر مفهوم يادگيري و تعهد در سازمان ها :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس ملي دانش و فناوري روانشناسي، علوم تربيتي و جامع روانشناسي ايران

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

یادگیری، عامل کلیدی مورد نیاز سازمانی است که میخواهد در دنیای جدید اقتصادی پا بر جا بماند. یادگیری سازمانی:فرآیندی است پویا که سازمان را قادر می سازد تا به سرعت با تغییر سازگاری یابد.این فرآیند شامل تولید دانش جدید ،مهارتها و رفتارها می شود و به وسیله تسهیم میان کار کردی و یادگیری همکارانه ،تقویت می شود .تعهد سازمانی بسیار ارزشمند است. تحقیقات نشان دادهاند که تعهد سازمانی دارای تاثیری خارق العاده بر عملکرد یک سازمان است زیرا یک کارمند متعهد، خود را با اهداف و ارزش های سازمان همسو ساخته، بهترینها را برای سازمانش میخواهد و تمایل دارد که رفتار شهروندی سازمانی را در بهترین سطح به نمایش بگذارد .با توجه به اهمیت و ضرورت این مساله محقق در این پژوهش به تشریحی بر ویژگی ها و مفاهیم تعهد و یادگیری سازمانی پرداخته است . در ادامه نظریات مهم این دو حیطه بررسی شده و پیشینه ی پژوهشی آن ها در کارهای داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفت در نهایت نیز مولفه های هر دو مفهوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت

توضیحات بیشتر